Lucie Křížková se těší na Perníkovou Kopretinu

28.04.2013 14:13

 

Držitelka titulu Miss České republiky z roku 2003 Lucie Křížková – Váchová zasedne do laické poroty na Perníkové Kopretině. Zeptali jsme se Lucie na pár otázek.

 

 

Lucie, co vy a sport?

Sport mám velmi ráda. Od malička mě bavilo cvičit. Nejdříve jsem chodila cvičit do Sokola a od 5 let se začala věnovat sportovní gymnastice až do svých 17, kdy jsem bohužel kvůli úrazu musela s tímto sportem skončit. Dneska si ráda zajdu do fitka, na horolezeckou stěnu, nebo zajedu na hory lyžovat.

 

Jaký máte vztah k aerobiku?

Aerobik mám moc ráda. Možná je to i tím, že má blízko k mé oblíbené sportovní gymnastice. Líbí se mi barevné kostýmy, dynamika a hudba, která je s tímto sportem spojena. Aerobik také hezky formuje postavu, což se jistě hodí například pro soutěž Miss:-)

 

Jak se těšíte na Perníkovou Kopretinu?

Těším se velmi. Mnoho jsem o té Vaší soutěži slyšela a těším se na báječnou atmosféru, kterou jste prý loni vytvořili. Líbí se mi, když se děti věnují sportu. Když pro sport žijí a jsou ovládány emocemi při úspěších, ale i neúspěších. Těším se na hodnocení soutěžících a už teď mohu slíbit, že budu ta hodná v porotě:-).

 

Děkujeme za rozhovor a i my se na Vás Lucie moc těšíme.

Lucie nám také poskytla dvě aktuální fotografie od fotografa Ivana Štefka pro BigBrands.cz